Forum » Onzin & Humor » Gevonden op internet
Ga terug naar het forum index Ga terug naar het forum index Ga terug naar het subforum Onzin & Humor Onzin & Humor

Landgar Geslacht offline

Emeritus Moderatus

Gevonden op internet

Geplaatst op 03-01-2008 om 00:28.

Reacties: 402

Geen avatar

• Gebruiker
  • Aantal berichten geschreven 4437 berichten
Heb je iets grappigs op internet gevonden? Een plaatje of een filmpje? Dump hier al je funstuff, maar let wel: Houd het binnen de Christelijke grenzen!

Een glimlach maakt je dag weer goed, veel plezier!

Landgar Geslacht offline

Emeritus Moderatus

Reactie op: Gevonden op internet

Geplaatst op: 29-11-2009 om 08:47.

Geen avatar

• Gebruiker
Hij was inderdaad een nazoreeër, maar dat moet niet verward worden met een nazireeër. van die laatste is inderdaad bekend dat ze hun haar nooit knipten, omdat hij zichzelf op een bepaalde manier had toegewijd. hiervoor kun je de regels in numeri 6:1-21 lezen. zo staat er onder andere dat een nazireeër ook geen sterke drank of iets anders van de wijnrank mocht drinken. Jezus dronk echter wel wijn.

in 1 corinthiërs 11:14 lezen we dat lang haar een schande is voor een man.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nazireeër

Bob Geslacht offline

Geplaatst op: 29-11-2009 om 11:41. Gewijzigd op 29-11-2009 om 11:42

• Gebruiker
  • Aantal berichten geschreven 1864 berichten
Dus eigenlijk moeten we op zoek naar kreukels, deuken, schaduwen en roestplekken met lang haar. Hebben we 1000 jaar lang fout gezeten, is Jezus al weet ik hoe vaak 'opgeruimd'. sad.gif

Landgar Geslacht offline

Emeritus Moderatus

Geplaatst op: 05-12-2009 om 18:31.

Geen avatar

• Gebruiker
Image

Image

Landgar Geslacht offline

Emeritus Moderatus

Geplaatst op: 06-12-2009 om 12:41.

Geen avatar

• Gebruiker
en natuurlijk

Image

Landgar Geslacht offline

Emeritus Moderatus

Geplaatst op: 06-12-2009 om 21:55.

Geen avatar

• Gebruiker
Image

The One Geslacht offline

The One

Geplaatst op: 08-12-2009 om 14:15.

Geen avatar

• Gebruiker
  • Aantal berichten geschreven 30 berichten

Bob Geslacht offline

Geplaatst op: 08-12-2009 om 21:18.

• Gebruiker
The One zei: klik

Lol, geheime vergadering. Maar ja, wat wil je, Jezus komt eraan.

Landgar Geslacht offline

Emeritus Moderatus

Geplaatst op: 24-03-2010 om 17:12.

Geen avatar

• Gebruiker
Image

Xmasjos Geslacht offline

Jos Wagenmakers

Geplaatst op: 24-03-2010 om 20:03.

• Hoofdmoderator
  • Aantal berichten geschreven 1692 berichten
Die hadden we hier al gehad ^^

Jeroen Geslacht offline

Jeroen

Geplaatst op: 24-03-2010 om 20:37.

• Moderator
  • Aantal berichten geschreven 5758 berichten
Klopt.. De ja vu

Landgar Geslacht offline

Emeritus Moderatus

Geplaatst op: 08-04-2010 om 19:24.

Geen avatar

• Gebruiker
Image

Bob Geslacht offline

Geplaatst op: 16-05-2010 om 15:18. Gewijzigd op 16-05-2010 om 18:15

• Gebruiker
Oh jee, Hugo Borst heeft weer wat geroepen. Voor degenen die het gemist hebben:

Je ziet het, Matthijs vlucht ontdaan naar de tafel, en nog geen halve dag later berichten verschillende media over de schokkende bewering van Hugo dat de ramp hem redelijk koud laat. We waren net bekomen van de schrik van de ramp, moeten we ons alweer opmaken voor een morele discussie over iets wat iemand erover zei bij Matthijs van Nieuwkerk.

Ach ja, Hugo had natuurlijk ook wel gelijk. Als het in Mexico was gebeurd was de programmering niet gewijzigd. Dat heeft hij goed gezien. Een hele scherpe constatering.

Ik zou zeggen: Hugo, welkom in de wereld, hoe was het op Mars?

De media bericht juist alleen over dingen die mensen interesseren of raken. In Nederland wordt het ook niet uitgezonden als er 6 doden vallen bij een verkeersongeluk in Parijs. Wel als hetzelfde gebeurt in Leersum. Ook horen we het niet als een Deense B-zanger zijn auto fout parkeert. Maar waneer Gordon dat doet staat het op alle denkbare Nederlandse nieuwssites. Iets met nieuwswaarde, dat is zeg maar een beetje wat nieuws nieuws maakt. En de nieuwswaarde bepaalt niet dat sommige dingen minder erg zijn als ze ergens anders gebeuren, maar het bepaalt wél hoe mensen ermee om gaan en hoeveel ze er dus over willen weten.

Constateren dat media alleen berichten met grote nieuwswaarde groots behandelt is net zoiets als roepen dat je geen appels bij de slager kunt kopen of het stom vinden dat docenten willen dat je het huiswerk maakt dat ze je opgeven. Het enige verschil is wel dat de opmerking van Hugo, in combinatie met het kijk-eens-ik-heb-weer-een-prachtige-mening-attitude een beetje misplaatst is. Maargoed, eerlijk is eerlijk, nu staatie mooi wel weer op de voorpagina, en er zijn al bijna weer meer berichten over hem geschreven dan over die ramp zelf. Heeft misschien iets te maken met interesse en nieuwswaarde?

Landgar Geslacht offline

Emeritus Moderatus

Geplaatst op: 16-05-2010 om 23:47.

Geen avatar

• Gebruiker
Bob zei: Constateren dat media alleen berichten met grote nieuwswaarde groots behandelt is net zoiets als roepen dat je geen appels bij de slager kunt kopen of het stom vinden dat docenten willen dat je het huiswerk maakt dat ze je opgeven. Het enige verschil is wel dat de opmerking van Hugo, in combinatie met het kijk-eens-ik-heb-weer-een-prachtige-mening-attitude een beetje misplaatst is. Maargoed, eerlijk is eerlijk, nu staatie mooi wel weer op de voorpagina, en er zijn al bijna weer meer berichten over hem geschreven dan over die ramp zelf. Heeft misschien iets te maken met interesse en nieuwswaarde?

dat ja. nuff said.

Bob Geslacht offline

Geplaatst op: 30-05-2010 om 17:23.

• Gebruiker
Bijna nog erger dan dat filmpje waarin Amerikanen niet weten waar Irak ligt:

Landgar Geslacht offline

Emeritus Moderatus

Geplaatst op: 30-05-2010 om 18:04. Gewijzigd op 30-05-2010 om 18:05

Geen avatar

• Gebruiker
Bob zei: Bijna nog erger dan dat filmpje waarin Amerikanen niet weten waar Irak ligt:

1. dit filmpje bevestigt dat er heel selectief is omgesprongen met het beeldmateriaal, net als in het interview met die amerikanen.
2. het is inderdaad bizar te noemen dat enkele mensen niet de juiste antwoorden weten op sommige vragen, maar op het laatst worden de vragen wel veel ingewikkelder. dat kun je geen algemene kennis meer noemen.
3. ik wist de precieze antwoorden op het laatst ook niet meer allemaal; de exacte definitie van een kabinet en hoe iemand in de tweede kamer heet. verder wist ik het wel. en ik weet best aardig wat van politiek.

Bob Geslacht offline

Geplaatst op: 30-05-2010 om 20:11. Gewijzigd op 30-05-2010 om 20:17

• Gebruiker
Ja absoluut, dat bedoelde ik ook met erg smile.gif Maar daarbij inderdaad wel schokkend dat mensen over een 4e kamer beginnen of de premier niet kennen. Dan kan ik me wel vinden in mensen eerst een test laten maken voordat ze mogen stemmen.

Maar het zijn natuurlijk gewoon tweede kamerleden of evt parlementariers tongue.gif Kabinet wist ik ook alleen omdat ik het pas nog had gehad met recht.

Landgar Geslacht offline

Emeritus Moderatus

Geplaatst op: 30-05-2010 om 21:58.

Geen avatar

• Gebruiker
ik ben een tijdje geleden ook in de 2e kamer geweest en toen hebben ze dat inderdaad ook verteld. maar omdat op tv die termen nogal door elkaar heen worden gebruikt is dat niet echt blijven hangen. ik kan me die verwarring onder het leeuwendeel van onze bevolking dus goed voorstellen. net zoiets als stoplicht / verkeerslicht, stopcontact / wandcontactdoos, stanleymes / hobbymes of luxaflex / horizontale lamellen

Bob Geslacht offline

Geplaatst op: 31-05-2010 om 00:29. Gewijzigd op 31-05-2010 om 00:55

• Gebruiker
Jep, net zoals regering, kabinet, coalitie, parlement, 1e & 2e kamer, staten generaal, jij mag het zeggen.

Maargoed, de definities links en rechts worden ook te pas en onpas overal ingezet. De meeste partijen in Nederland kun je in die schaal uberhaupt niet indelen. Bovendien staat niet echt vast wat er nou onder links of rechts valt - ik ben er nog niet achter wat de PVV in dit geval is.

Bob Geslacht offline

Geplaatst op: 19-07-2010 om 13:35.

• Gebruiker
Atheïsten laten zich ontdopen met föhns
fok.nl

Amerikaanse ex-gelovigen hebben een bijzondere manier gevonden om te laten weten dat zij tot inkeer zijn gekomen. De atheïsten zetten haarföhns in om hun lichaam van de laatste restjes heilig water te ontdoen.

Een hoge ome in het Amerikaanse atheïsme ontdoopt zijn medeongelovigen met een haardroger met het opschrift 'rede en waarheid'. Volgens Edwin Kagin zijn ouders verkeerd bezig door hun kinderen te laten dopen terwijl ze zelf te jong zijn om te kiezen voor het geloof. Hij ziet dopen zelfs als kindermisbruik en wil met behulp van een föhn symbolisch terugdraaien wat de ouders van de volwassen atheïsten hebben aangericht.

"Ik was katholiek gedoopt, maar kan me er niets meer van herinneren", laat een 24-jarige ex-gelovige weten. "Volgens mijn moeder gilde ik als een mager speenvarken. Dat is het bewijs dat jonge kinderen niet willen worden gedoopt. Het is niet eerlijk, ik ben een geboren atheïst, maar werd gedwongen katholiek te worden."

Kagin trok voor het ontdopingsritueel een monnikspij aan, prevelde een paar Latijnse zinnen en vroeg de atheïsten naar voren te komen. Hierna liet hij 'de geest van warme lucht de resten van het heilig water wegnemen'.

Ironisch genoeg is Kagins zoon juist bekeerd tot het christendom. Hij is zelfs een fundamentalistisch christelijke predikant geworden, na een 'persoonlijke openbaring in Jezus Christus'. "Men vraagt zich af waar het fout is gegaan", laat Kagin weten.

- Het atheïsme is ontwikkelt zich ook steeds meer tot een soort protestvorm tegen het christendom. Jammer.

Xmasjos Geslacht offline

Jos Wagenmakers

Geplaatst op: 19-07-2010 om 14:54.

• Hoofdmoderator
Ik vind het wel grappig en ben het zelfs deels met hem eens. Je mag niet zomaar zo'n beslissing nemen over iemand, ookal is het je kind.

Xmasjos Geslacht offline

Jos Wagenmakers

Geplaatst op: 03-08-2010 om 12:06.

• Hoofdmoderator
Image

Jeroen Geslacht offline

Jeroen

Geplaatst op: 04-08-2010 om 13:54.

• Moderator
Iets in hun net wel of net niet huwelijk is fout gegaan.......

Xmasjos Geslacht offline

Jos Wagenmakers

Geplaatst op: 04-08-2010 om 13:59.

• Hoofdmoderator
Jeroen zei: Iets in hun net wel of net niet huwelijk is fout gegaan.......

Ik denk eerder dat het een grap is van vrienden ofzo tongue.gif

Jeroen Geslacht offline

Jeroen

Geplaatst op: 04-08-2010 om 17:36.

• Moderator
Xmasjos zei:
Jeroen zei: Iets in hun net wel of net niet huwelijk is fout gegaan.......

Ik denk eerder dat het een grap is van vrienden ofzo tongue.gif

Of het was een sarcastische opmerking king.gif

Sfkaatje Geslacht offline

Sanne Kuipers

Geplaatst op: 04-08-2010 om 20:48.

• Gebruiker
  • Aantal berichten geschreven 2092 berichten
haha, ik vind m wel grappig..
Ga terug naar het forum index Ga terug naar het forum index Ga terug naar het subforum Onzin & Humor Ga terug naar het subforum Onzin & Humor
Jacky Silos (CDA) heeft gelijk dat ze Ali B aanspreekt op zijn onverantwoorde raps
Absoluut! Dit is erg de... 52%
Ze overdrijft. Die kind... 19%
Ik weet het niet. 26%
Aantal stemmen:   58
  Aantal leden1297  
  Leden online0  
  Gasten online5  
  Totaal online5  
Godcommunity.NL